Naslovna Vesti Razno Aplikacija mySchneider – Bilo gde, bilo kada, bilo koji zahtev!

Aplikacija mySchneider – Bilo gde, bilo kada, bilo koji zahtev!

 MySchneider aplikacija za podršku klijentima koja pruža 24/7 pristup informacijama o proizvodu i pristup lokalnim ekspertima jednim dodirom, je brzo prihvaćena od strane profesionalca u elektro industriji širom sveta. Kompanija je aplikaciju dodatno unapredila objedinivši komentare i povratne informacije korisnika koji su iskorišćeni za kreiranje novih opcija i funkcionalnosti.

 ”Naš cilj je da korisnicima pružimo moćno i potpuno prilagodljivo rešenje koje će im biti od pomoći u svakom segmentu poslova koje obavljaju svakodnevno.” rekao je Berhanou Gebre, potpredsednik Customer Care Excellence sektora u kompaniji Schneider Electric. ”Sve informacije koje su im potrebne, od tehničkih specifikacija do dostupnosti, nalazi se odmah tu, na njihovom pametnom uređaju. Želimo da njihov aktivnosti teku neometano i želimo da to omogućimo.”

 Aplikacija mySchneider može se besplatno preuzeti za iOS® i Android™ uređaje, pruža mogućnosti za povećanje produktivnosti u tri oblasti:

Usluge kreirane prema vašem zahtevu: vaša aplikacija, vaš način

 Usluge kreirane prema vašem zahtevu omogućavaju korisnicima da prilagode informacije i opcije koje koriste kako bi bolje odgovarale specifičnim potrebama njihovog posla.

24/7 samoposluživanje: šta želiš, kada želiš

 Pomoć je uvek na raspolaganju zahvaljujući opciji 24/7 samoposluživanja, uključujući mogućnost da pretražujete proizvode po imenu ili referentnom broju, da dobijete informacije o proizvodima skeniranjem QR kodova ili da preuzmete tehnička dokumenta. Funkcija autokompletiranja ubrzava pretrage tako što proaktivno nudi listu predloga. Korisnici mogu da uče iz više od 1000 kurseva na različite teme, da pronađu odgovore kroz često postavljana pitanja i da pristupe informacijama o Green Premium eco-oznakama.

Kontaktirajte Schneider Electric: imate pitanja, dobićete odgovore

 Korisnici mySchneider aplikacije mogu da zahtevaju pomoć oko proizvoda ili tehničke informacije korišćenjem praktične ”pozovi me” opcije. U slučajevima kada je vreme manje važno, upiti mogu da se pošalju kroz jednostavan obrazac unutar aplikacije.

  Za više informacija o mySchneider aplikaciji kliknite OVDE.

NEMA KOMENTARA

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Exit mobile version