mini robot portable printer automatika.rsTehnologija i internet omogućavaju nam da radimo sa bilo kog mesta u svetu, ali i dalje postoje neki zadaci koji zahtevaju kancelariju ili administratora. Jedan od njih je štampanje. Naravno, e-mail je komunikacioni medijum za poslovanje, ali veoma često će vam biti potrebne fizičke kopije dokumenata i drugih stavki. Zuta Labs je Izraelska firma koja želi da doda štampanje u mobilne alate modernog preduzetnika.
 Njihov Mini Mobile Robotic Printer je stigao na Kickstarter, gde traže da za $400.000 pretvore svoj prototip u potrošački proizvod. To je uzvišeni cilj finansiranja – naročito za prvi put na Kickstart-u – ali sam koncept je impresivan, i on može biti vaš po prilično razumnoj ceni od $ 180. ( Iako se ne očekuje da bude isporučen do januara 2015. )

 “Štampači u današnje vreme su u suštini glave za štampanje koje rade levo i desno na pokretnom parčetu papira. Mi smo se zapitali, zašto se ne biste oslobodili celog uređaja, dovoljno je da stavite glavu za štampanje na skup malih točkova i pustite ga da radi preko parčeta papira. Na taj način, mi smo dozvolili štampaču da zaista bude što je moguće manji” pišu timovi, na svojoj Kickstarter stranici.

2 robot-printer Zuta  labs mini robot automatika.rs
Štampač je u suštini “free-roming” robot, koji se povezuje sa aplikacijama za Windows, OSX, iOS, Android i Windows Phone. Sam uređaj je dimenzija 10 x 11.5 cm, a težak je oko 300g. Zuta Labs kaže da će svaki inkdžet u robotu  štampati oko 1.000 stranica, dok će baterija trajati sat vremena i može se napuniti pomoću USB-a. Početna iteracija uređaja će štampati sive tonove, ali postoje planovi za podršku full color-a vremenom.
 “Prototip u videu je veći i sporiji nego što nam je potrebno i to je razlog zašto smo se okrenuli Kickstarter-u, tako da možemo prikupiti novac za naručivanje manjih delova i snažnijih motora koji će biti prilagođeni našim potrebama”, kaže Tuvia Elbaum, jedna iz tima Zuta Labs. “Do sada smo samo pokretali osnovni razvoj, i samim tim nemamo dodatne resurse kada je u pitanju proizvodnja, zato moramo da budemo sigurni da ćemo biti sposobni da dostignemo proizvodnju samo sa Kickstarter kampanjom.”
 Zanimljivo, Elbaum kaže da je kompanija dobila veliki broj predloga od potencijalnih dizajn/proizvodnih partnera i potencijalnih investitora, ali ona ne donosi odluku o finansiranju, odnosno partneru dok se Kickstarter kampanja ne završi.

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.