Za Pepper robota se kaže, da je prva humanoidna marketinška platforma koja bi mogla da pomogne preduzećima i potrošačima, da prihvate moć veštačke inteligencije i robote kao deo svoje svakodnevnice. Ova platforma je izgrađena sa ciljem da podrži proaktivno angažovanje sa klijentima. SoftBank Robotics America i Sprint će za početak postaviti Pepper humanoidnog robota, na lokacije gde bi on komunicirao sa poslovnim klijentima Sprinta i kupcima u maloprodaji.

 Za američko tržište, korisnicima Pepper-a dostupna su dva rešenja – Pepper Promoter i Pepper Host. Obe aplikacije omogućuju preduzećima da koriste Pepperovu platformu i formu, da proaktivno dostave sadržaj i poruke korisnicima. U nekim određenim slučajevima, postoji mogućnost da se aplikacije namenski reprogramiraju i prilagode potrebama određene marketingške kampanje.

 Iz SoftBank Robotics America kažu da je ovo odlična prilika za razvijanje interaktivne robotike. Pepper je tako programiran, da kroz interakciju sa njim korisnici osećaju empatiju i dodir topline, istovremeno pružajući im korisne uvide i informacije.

 Pokretanje i realizacija Pepper projekta, takođe pokazuje izuzetnu spremnost kompanije Sprint, da isporučuje najnovije tehnologije svojim poslovnim korisnicima. Razvoj robotike i tehnologije će promeniti način poslovanja, a za maloprodaju to znači, da se rad i odnos sa kupcima znatno olakša, unapredi, da bude jedinstveno i inovativno. Pepperova sposobnost da proaktivno zainteresuje kupce i privuče ih u prodavnicu, gradi afinitet brenda, a to će zadržati kupce, da se ponovo vrate.

 Marketing tim i IT tim kompanije Sprint, biće jedni od prvih u SAD-u, koji će testirati i razvijati Pepper platformu za mobilne uređaje. Fazni pristup tima uključuje proučavanje Pepperovog softvera za ljudsku interakciju, sa formularnim faktorom, povezivanje i testiranje rastućih mobilnih mreža i aplikacija kompanije Sprint. Ova platforma predstavlja priliku za razvoj ogromnih inovacija, integrišući mobilnu mrežu u robotske usluge, razvijanje novih aplikacija, kao što su pristupačnost za osobe slabog vida i oštećenog sluha.

1 KOMENTAR

POSTAVI ODGOVOR